Syyskuun parhaat

Vattenfall

86 % kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Etusivukampanja Helsingin Sanomissa, Aamulehdessä ja Turun Sanomissa huomattiin hyvin. Tunnistaminen oli helppoa ja enemmistö koki kuuluvansa mainoksen kohderyhmään.  Ajankohtainen aihe kiinnosti lukijoita, sitä  luonnehdittiin lukijoiden keskuudessa selkeäksi, uutta tietoa antavaksi ja kiinnostavaksi.

  • Lukijamäärä: 1 101 000. Peitto markkina-alueella: 43%.
  • 870 000 muisti nähneensä mainoksen.
  • 426 000:lla kiinnostus mainostettua palvelua kohtaan lisääntyi.

Lidl

64% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Lidlin valtakunnallinen digikokosivukampanja erottui selkeästi muusta verkkomainonnasta ja puhutti tehokkaasti kohderyhmäänsä. Mainos herätti paljon mielenkiintoa ja hyvää mieltä.

  • Värikäs ja huomiota herättävä mainos aktivoi asioimaan myymälässä ja vierailemaan verkkosivuilla.
  • Viesti oli selkeä ja se kiinnosti laajasti.