Toukokuun parhaat

Kuukauden printtimainos - Motonet

90% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

ViikkoFyra – Neljä kokosivua viikon sisällä eri julkaisupäivinä!

Motonetin valtakunnallinen ViikkoFyra-kampanja kaikilla Motonetin myymäläpaikkakunnilla herätti lukijoissa kiinnostusta ja aktivoi sekä asiointiin että ostoon erittäin hyvin.

Mainoksia pidettiin selkeinä, tietoa antavina, ajankohtaisina ja monipuolisina. Huomioarvo nousi korkealle ja Motonet tunnistettiin spontaanisti mainoksista erittäin hyvin. Motonetin tutusta mainonnan linjasta pidettiin, lukijoiden mielestä mainos sopii hyvin Motonetille.

Useamman mainoksen huomanneet aktivoituivat selvästi enemmän kuin vain yhden mainoksen huomanneet.

Medioiden määrä: 29 / Lukijamäärä:  2 585 000 / Peitto markkina-alueella:  61%

  • Motonetin tunnettuus 99% kohderyhmässä
  • 89% kohderyhmässä ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen Motonetia kohtaan
  • Mainoksen lukuarvo 81% kohderyhmässä