Toukokuun parhaat

Kuukauden printtimainos - Saarioinen

97% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Saarioisen menestystarina Kärkimediassa jatkuu kampanjasta toiseen! Monikanavainen mainonta  saavuttaa lähes poikkeusetta kuukauden  parhaat huomioarvot. Ja näin myös toukokuussa. Äitenpäiväkampanja etusivuilla oli kuukauden paras sekä printissä että digissä.

Ajankohtainen ja pirteän värikäs mainos huomattiin erittäin hyvin. Mainosta pidettiin positiivisena, hyvännäköisenä ja muusta mainonnasta erottuvana.

Monikanavaisuus toi lisää tehoa myös äitienpäiväkampanjassa. 19% printtimainoksen huomanneista oli huomannut myös verkkomainoksen.

  • 79% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen
  • Mainoksen lukuarvo 78%

Kuukauden digimainos - Saarioinen

78% kohderyhmässä muistaa nähneensä mainoksen.

Myös digietusivu huomattiin hyvin, niin digietusivuihin, kuin toimialaan nähden. Mainokseen suhtauduttiin myönteisesti ja se lisäsi kiinnostusta.

Lukijoiden kommentteja kampanjasta:

Äitien tekemää luo lämpimän ja läheisen mielikuvan. Hyvä asia.

Kiva mainos, ruokaa todellakin saa valmiina, ei aina tarvitse itse tehdä.

Positiivisinen tunne mainoksesta. Tiedän että Vappukin on hyvä kokki ja muut huomioiva ihminen. Hänkin turvautuu välillä valmisruokaan.

Positiivisia ajatuksia. Mainos tukee onnistuneesti Saarioisten brändiä.

  • 71% ilmoitti kiinnostuksen lisääntyneen mainoksen perusteella
  • Myönteinen vaikutus Saarioisen mielikuvaan 60%