Kohdennukset

Voit kohdentaa mainontaasi monin eri tavoin riippuen kampanjasi tavoitteista.

Kohdennus eri markkina-alueille on Kärkimedia-verkostossa aina luomua, sillä verkoston jokainen sivusto on oman markkina-alueensa ykkösmedia. Kun haluat kohdentaa digimainontaa juuri tietyille alueille Suomessa, riittää, että valitset kyseisten alueiden sanomalehtimedian, ja tavoitat alueen kuluttajat tehokkaasti heille läheisessä ja tärkeässä mediassa.

Voit myös kohdentaa kampanjasi käyttäjän demografioiden tai kiinnostuksen kohteiden mukaan silloin, kun kampanjaa ajetaan läpi Kärkimedian verkoston. Kohdekampanjoissa käytämme Relevant Audiencen suomalaista yleisödataa.

Retargetoinnin eli mainonnan uudelleen kohdentamisen avulla voit kohdentaa mainontaa niille kävijöille, jotka ovat vierailleet yrityksesi sivustolla. Sitä on mahdollista käyttää myös käänteisesti, esim. mainosta näytetään vain niille, jotka eivät ole vierailleet asiakkaan sivuilla.

Tutustu kohdennuksiin tarkemmin

Demografiat

  • Sukupuoli
  • Ikä
  • Talouden tulot
  • Lapsiperheet
  • Pariskunnat ilman lapsia
  • BtoB

Demografia-kohdennuksissa noudatetaan Kohde-hinnoittelua.

Demografia-kohdennettuja kampanjoita ajetaan aina läpi verkoston (pl. HS.fi). Ei mahdollista ajaa vain tietyillä sivustoilla.

 

Kiinnostuksen kohteet

  • Autoilu
  • Koti ja asuminen
  • Lifestyle
  • Matkailu
  • Muoti & kauneus ja trendit
  • Perhe ja vanhemmuus
  • Ruoka ja juoma
  • Sijoittaminen
  • Teknologia ja tietokoneet
  • Terveys ja hyvinvointi
  • Työ ja ura
  • Urheilu

Kiinnostuksen kohteet -kohdennuksissa noudatetaan Kohde-hinnoittelua.

Kiinnostuksen kohteen mukaan kohdennettuja kampanjoita ajetaan aina läpi verkoston (pl. HS.fi). Ei mahdollista ajaa vain tietyillä sivustoilla.

 

Muut kohdennusmahdollisuudet

Muita teknisempiä kohdennusmahdollisuksia ovat mm.

  • Päätelaite
  • Käyttöjärjestelmä
  • Selain
  • Operaattori
  • Viikonpäivä
  • Kellonaika
  • Frekvenssi

Tekniset kohdennukset kuuluvat mainospaikan hintaan.

 

 

Retargetointi

Retargetoinnin eli mainonnan uudelleen kohdentamisen avulla voit kohdentaa mainontaa niille kävijöille, jotka ovat vierailleet yrityksesi sivustolla.

Retargetointia varten Kärkimedia toimittaa asiakkaalle seurantakoodin, jonka asiakas lisää omille verkkosivuilleen. Näin toteutettuna retargetoitu kampanja näkyy asiakkaan sivuilla vierailleille käyttäjille silloin, kun he vierailevat Kärkimedia-verkoston verkkosivustoilla.

Retargetointia on mahdollista käyttää myös käänteisesti, esim. mainosta näytetään vain niille, jotka eivät ole vierailleet asiakkaan sivuilla.

Retargetointikampanjat ajetaan aina läpi verkoston (pl. HS.fi).

Retargetointilisä on +4 € mainospaikan CPM-hintaan.