Alueel­linen osto­käyt­täy­ty­mis­tut­ki­mus huone­kalut ja sisus­tus­liikkeet – lataa tutkimus

Lataa tutkimus ja tutustu huonekalu- ja sisustusliikkeiden markkinaan eri puolella Suomea!

Vuoden 2021 huonekalu- ja sisustusliikkeiden toimialaa käsittelevän alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:

  • Joka kolmas suomalainen on kiinnostunut sisustamisesta.
  • Kärkimedia tavoittaa sisustuksesta kiinnostuneista 86 %.

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti

    Lataa muiden toimialojen alueellisen ostokäyttäytymisen tutkimuksia täältä!

    Alueellinen Ostokäyttäytyminen-tutkimuksen data auttaa optimoimaan huonekalu- ja sisustusliikkeiden markkinointia.

    Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen avulla voidaan vertailla huonekalu- ja sisustusliikkeiden paikallisia kilpailutilanteita eri markkina-alueilla sekä selvittää alueellisia eroja eri liikkeissä asioinneissa tai vaikkapa ostopaikan valintakriteereissä. Huonekalu- ja sisustusliikkeistä jo ostavaa tai potentiaalista asiakaskuntaa voidaan tarkastella kohderyhmittäin.

    Huonekalu- ja sisustusliikkeiden osalta kyselyssä kartoitetaan suomalaisten huonekalujen ja sisustamiseen liittyvien ostopaikkojen valintakriteereitä, talouden tai henkilön vuoden aikana tekemiä ostoksia, suunnitelmissa olevia hankintoja, valtakunnallisissa ja alueellisissa huonekalu- ja sisustusliikkeissä asiointia, suhtautumista mainontaan ja kiinnostuksen kohteita.

     

    Kerron mielelläni lisää

    Miia Holm

    Insight Strategist
    041 540 5664