Alueellinen ostokäyttäytymistutkimus optikkoliikkeistä – lataa tutkimus
Lataa tutkimus ja tutustu eri optikkoliikkeiden markkinatilanteeseen!
Vuoden 2022 optikkoliikkeiden toimialaa käsittelevän Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:
- Optikkoliikkeiden kohderyhmä on suuri. Yli 15- vuotiaita silmälasien käyttäjiä on melkein 3 miljoonaa.
- Silmäasema on valtakunnallisesti asioiduin optikkoliike. Instrumentarium on kakkonen ja Specsavers kolmonen.
Ladattavan tutkimuksen sisältö
- Optikkotuotteiden käyttö, ostaminen ja ostoaikeet
- Optikkoliikkeissä asiointi
- Asioineiden profiilit
- Ostopaikan valintakriteerit
- Kärkimedian tavoittavuus
Katso tutkimuksessa mukana olevat valtakunnalliset optikkoliikkeet
Fenno Optiikka
Instrumentarium
Lenson
Lensway
Nissen
Silmäasema
Specsavers Optikko
Synsam
Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!
Kerron mielelläni lisää
Miia Holm
Insight Strategist
041 540 5664