Alueel­linen osto­käyt­täy­tymis­tutkimus pankeista – lataa tutkimus

Vuoden 2022 pankkitoimialaa käsittelevän Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:

  • 48 % suomalaisista (2 049 000) kertoo käyttävänsä ylimääräisen rahan mm. säästämiseen ja sijoittamiseen.
  • Kolme suurinta pankkia valtakunnallisesti ovat OP, S-Pankki ja Nordea.

Ladattavan tutkimuksen sisältö

  • Pankkien markkinatilanne
  • Asiakasprofiilit
  • Pankkien ja vakuutusyhtiöiden valintakriteerit
  • Sanomalehden rooli ja Kärkimedian tavoittavuus
Katso tutkimuksessa mukana olevat valtakunnalliset pankit
  • Aktia Bank
  • Alexandria
  • Danske Bank
  • Handelsbanken
  • Nordea
  • Nordnet
  • Oma Säästöpankki
  • OP Pankki
  • POP Pankki
  • Santander
  • S-Pankki
  • Säästöpankki
  • Taaleri
  • Ålandsbanken

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti

    Lataa muiden toimialojen alueellisen ostokäyttäytymisen tutkimuksia täältä!

    Alueellinen Ostokäyttäytymistutkimus auttaa mainostajaa ja markkinointipäättäjää optimoimaan ja suunnittelemaan markkinointia.

    Tutkimuksen avulla kartoitetaan suomalaisten ostopaikkojen valintakriteereitä, talouden tai henkilön vuoden aikana tekemiä ostoksia, suunnitelmissa olevia hankintoja, valtakunnallisissa ja alueellisissa liikkeissä asiointia, suhtautumista mainontaan ja kiinnostuksen kohteita. Tutkimuksen kohteena on myös verkko-ostaminen.

    Tutkimuksen vastaajamäärä on yli 13 000.

    Ladattavista raporteistamme saat hyvän yleiskuvan toimialasi asiakkaiden käyttäytymisestä. Voit myös ottaa yhteyttä, jos tarvitset tarkempaa tietoa alueellisista kilpailutilanteista yritystäsi kiinnostavilta alueilta tai tiettyjen ketjujen väliltä.