Alueel­linen osto­käyt­täy­ty­mis­tut­ki­mus rauta­kaupoista – lataa tutkimus

Lataa tutkimus ja tutustu eri rautakauppojen markkinaan Suomessa!

Vuoden 2021 rautakaupan toimialaa käsittelevän alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:

  • Hyvä palvelu ja monipuoliset valikoimat ovat tärkeimmät rakentamisen ja remontoinnin tuotteiden ostopaikan valintakriteerit.
  • K-rauta on rautakauppojen ykkönen asioinnissa lähes kaikkialla Suomessa.

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti

    Lataa muiden toimialojen alueellisen ostokäyttäytymisen tutkimuksia täältä!

    Kerron mielelläni lisää

    Miia Holm

    Insight Strategist
    041 540 5664