Alueel­linen osto­käyt­täy­ty­mis­tut­ki­mus ruoka­kaupoista – lataa tutkimus

Vuoden 2022 ruokakaupan toimialaa käsittelevän Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:

  • Suomen ruokakaupan markkina on jaettu kolmen suuren kesken. S-ryhmässä on asioinut 89%, K-ryhmässä 87% ja Lidlissä 58%.
  • Naisten ja miesten sekä eri ikäisten ruokakaupan valintakriteerit eroavat paljonkin toisistaan.

Ladattavan tutkimuksen sisältö

  • Eri kokoluokan liikkeissä asiointi
  • Ruoan tai päivittäistavaroiden ostaminen verkosta
  • Kaupparyhmissä asiointi
  • Ketjuissa asiointi
  • Ketjuissa asioineiden profiilit
  • Ostopaikan valintakriteerit
  • Kärkimedian tavoittavuus
Katso tutkimuksessa mukana olevat ruokakaupan ketjut

• K-citymarket
• K-supermarket
• K-market
• Prisma
• Food Market Herkku
• S-market
• Sale / Alepa
• Lidl
• Tokmanni
• Fiksuruoka.fi
• Kauppahalli24.fi
• Oda

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

Lataa tutkimus ja tutustu ruokakaupan markkinaan Suomessa!

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti

    Kerron mielelläni lisää

    Miia Holm

    Insight Strategist
    041 540 5664