Alueel­linen osto­käyt­täy­ty­mis­tut­ki­mus ruoka­kaupoista – lataa tutkimus

Vuoden 2022 ruokakaupan toimialaa käsittelevän Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:

  • Suomen ruokakaupan markkina on jaettu kolmen suuren kesken. S-ryhmässä on asioinut 89%, K-ryhmässä 87% ja Lidlissä 58%.
  • Naisten ja miesten sekä eri ikäisten ruokakaupan valintakriteerit eroavat paljonkin toisistaan.

Ladattavan tutkimuksen sisältö

  • Eri kokoluokan liikkeissä asiointi
  • Ruoan tai päivittäistavaroiden ostaminen verkosta
  • Kaupparyhmissä asiointi
  • Ketjuissa asiointi
  • Ketjuissa asioineiden profiilit
  • Ostopaikan valintakriteerit
  • Kärkimedian tavoittavuus
Katso tutkimuksessa mukana olevat ruokakaupan ketjut

• K-citymarket
• K-supermarket
• K-market
• Prisma
• Food Market Herkku
• S-market
• Sale / Alepa
• Lidl
• Tokmanni
• Fiksuruoka.fi
• Kauppahalli24.fi
• Oda

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

Lataa tutkimus ja tutustu ruokakaupan markkinaan Suomessa!

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti