Alueel­linen osto­käyt­täy­tymis­tutkimus tavara­taloista – lataa tutkimus

Vuoden 2022 tavaratalojen toimialaa käsittelevän Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:

  • Prisma, K-Citymarket ja Tokmanni ovat valtakunnallisesti asioiduimmat tavaratalot. Kilpailu alueen asioidumman tavaratalon asemasta on tiukka.
  • Puuilo ja Tokmanni ovat kasvaneet tasaisesti viime vuodet.

Ladattavan tutkimuksen sisältö

  • Ostaminen ja kohderyhmiä
  • Liikkeissä asiointi
  • Liikkeistä ostaminen
  • Ostopaikan valintakriteerit
  • Kärkimedian tavoittavuus
Katso tutkimuksessa mukana olevat valtakunnalliset tavaratalot

• Biltema
• Carlson
• Clas Ohlson
• HalpaHalli
• K-Citymarket
• Kärkkäinen
• Minimani
• Motonet
• Prisma
• Puuilo
• Rusta (entinen Hong Kong)
• Sokos
• Stockmann
• Tokmanni
• Wish

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti

    Lataa muiden toimialojen alueellisen ostokäyttäytymisen tutkimuksia täältä!

    Alueellinen Ostokäyttäytymistutkimus auttaa mainostajaa ja markkinointipäättäjää optimoimaan markkinointia alueellisesti.

    Tutkimuksen avulla kartoitetaan suomalaisten ostopaikkojen valintakriteereitä, talouden tai henkilön vuoden aikana tekemiä ostoksia, suunnitelmissa olevia hankintoja, valtakunnallisissa ja alueellisissa liikkeissä asiointia, suhtautumista mainontaan ja kiinnostuksen kohteita. Tutkimuksen kohteena on myös verkko-ostaminen.

    Tutkimuksen vastaajamäärä on yli 13 000.

    Ladattavista raporteistamme saat hyvän yleiskuvan toimialasi asiakkaiden käyttäytymisestä. Voit myös ottaa yhteyttä, jos tarvitset tarkempaa tietoa alueellisista kilpailutilanteista yritystäsi kiinnostavilta alueilta tai tiettyjen ketjujen väliltä.