Alueel­linen osto­käyt­täy­ty­mis­tut­ki­mus urheilu­liikkeistä – lataa tutkimus

Vuoden 2022 urheiluliikkeitä käsittelevän Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:

  • Urheiluvaatteiden, -jalkineiden ja välineiden ostajien kohderyhmät ovat suuria.
  • Eniten asioidaan Intersportissa, XXL:ssä ja Stadiumilla, XXL:llä paras oston ja asioinnin suhde.
  • Hypermarketeilla, etenkin Prismalla, merkittävä rooli urheilutuotteiden myyjinä.

Ladattavan tutkimuksen sisältö

  • Kuluttaminen, ostoaikeet, ylimääräisen rahan käyttö, kiinnostuksen kohteet
  • Liikkeissä asiointi, laajempi kilpailukenttä
  • Liikkeistä ostaminen, verkko-ostaminen
  • Liikkeiden profiilit
  • Ostopaikan valintakriteerit
  • Kärkimedian tavoittavuus
Katso tutkimuksessa mukana olevat urheiluvaatteita, -jalkineita ja -välineitä myyvät valtakunnalliset liikkeet

Prisma
K-citymarket
Tokmanni
Lidl
Motonet
Intersport
XXL
Sokos
Stadium
H&M
Rusta (entinen Hong Kong)
Stockmann
Budget Sport
Kärkkäinen
HalpaHalli
Zalando
Halonen
Partioaitta
Minimani
Top-Sport
Amazon
Luhta Brand Store
Scandinavian Outdoor Store
Carlson
Sportia/Team Sportia
Wish
Sportamore.fi
Aliexpress
Varuste.net
Fitnesstukku
Athlete’s Foot
Sportsdirect

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

Lataa tutkimus ja tutustu urheiluliikkeiden markkinaan eri alueilla Suomessa!

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti