Alueellinen ostokäyttäytymistutkimus urheiluliikkeistä – lataa tutkimus
Vuoden 2022 urheiluliikkeitä käsittelevän Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:
- Urheiluvaatteiden, -jalkineiden ja välineiden ostajien kohderyhmät ovat suuria.
- Eniten asioidaan Intersportissa, XXL:ssä ja Stadiumilla, XXL:llä paras oston ja asioinnin suhde.
- Hypermarketeilla, etenkin Prismalla, merkittävä rooli urheilutuotteiden myyjinä.
Ladattavan tutkimuksen sisältö
- Kuluttaminen, ostoaikeet, ylimääräisen rahan käyttö, kiinnostuksen kohteet
- Liikkeissä asiointi, laajempi kilpailukenttä
- Liikkeistä ostaminen, verkko-ostaminen
- Liikkeiden profiilit
- Ostopaikan valintakriteerit
- Kärkimedian tavoittavuus
Katso tutkimuksessa mukana olevat urheiluvaatteita, -jalkineita ja -välineitä myyvät valtakunnalliset liikkeet
Prisma
K-citymarket
Tokmanni
Lidl
Motonet
Intersport
XXL
Sokos
Stadium
H&M
Rusta (entinen Hong Kong)
Stockmann
Budget Sport
Kärkkäinen
HalpaHalli
Zalando
Halonen
Partioaitta
Minimani
Top-Sport
Amazon
Luhta Brand Store
Scandinavian Outdoor Store
Carlson
Sportia/Team Sportia
Wish
Sportamore.fi
Aliexpress
Varuste.net
Fitnesstukku
Athlete’s Foot
Sportsdirect
Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!
Lataa tutkimus ja tutustu urheiluliikkeiden markkinaan eri alueilla Suomessa!