Alueel­linen osto­käyt­täy­ty­mis­tut­ki­mus vaate­liikkeistä – lataa tutkimus

Vuoden 2022 vaateliikkeiden toimialaa käsittelevän Alueellisen ostokäyttäytymistutkimuksen mukaan:

  • Vaatteiden myyntiin keskittyvistä liikkeissä eniten asioidut liikkeet naisilla H&M, Sokos ja Lindex.
    23% käyttää ylimääräisen rahan vaatteisiin, kenkiin ja laukkuihin.

Ladattavan tutkimuksen sisältö

  • Vaatteiden ostaminen ja ostoaikeet
  • Liikkeissä asiointi: naiset/miehet
  • Liikkeistä ostaminen: naiset/miehet
  • Esimerkki liikkeissä asioineiden profiileista
  • Ostopaikan valintakriteerit
  • Verkosta ostaminen
  • Sanomalehden rooli ja Kärkimedian tavoittavuus
Katso tutkimuksessa mukana mukana olevat valtakunnalliset vaatteita myyvät liikkeet ja verkkokaupat

 

About You
Aliexpress
Amazon
Asos
BIKBOK
Boozt
Brothers
Budget Sport
Carlings
Carlson
Click Shoes
Cubus
Dressmann
Ebay
Ellos
Esprit
Gina Tricot
H&M
Halonen
HalpaHalli
Hobbyhall.fi
House of Brandon
Indiska
Intersport
Jack & Jones
K-citymarket
KappAhl
Kekäle
Kärkkäinen
Lidl
Lindex
Luhta Brand Store
Marimekko
Minimani
Nanso
Nelly
New Yorker
Only/Vila/Vero Moda
Partioaitta
Prisma
Scandinavian Outdoor Store
Sokos
Sportamore.fi
Sportia/Team Sportia
Stadium
Stockmann
Tokmanni
Top-Sport
Volt
XXL
Zalando
Zizzi

Ole yhteydessä myyntiimme, kun haluat tavoittaa ostohaluiset suomalaiset tehokkaasti!

Lataa tutkimus ja tutustu eri vaateliikkeiden markkinaan Suomessa!

    Lähettämällä lomakkeen, hyväksyn että tietojani käsitellään Kärkimedian tietosuojakäytäntöjen mukaisesti